2011/03/28

美心MX

話哂今日放假, 好好地我都唔會咁神心走出街同人食飯, 不過今日個對象係靚仔徐醫生喎~ 梗係唔同啦~ 是日選址 - 美心MX (北角南天大廈店) 經典下午茶餐, 燒鵝瀨粉配咖啡; 據徐醫生所講, 呢間分店嘅燒味係港島嚟講係數一數二, 大家可以試下~ 我都唔知幾耐冇食過呢啲下午茶喇.......又突然好想食叉燒添.......唉~~~ 又咁講: 我真係好鍾意見到徐醫生咖!!! 除咗佢靚仔之外, 最重要係每一次都會係佢身上學到嘢! 呢樣係令我覺得我冇浪費過時間同埋每次都會好開心地應約嘅最大原因! 我都唔想咁煩, 不過都真係好想借個位嚟同佢講句, <<徐醫生, 好多謝你呀!!!!!>> 美心MX (北角南天大廈店) 地址: 北角英皇道275號南天大廈地下電話: 2578 6301

沒有留言:

發佈留言