2011/03/18

外星人早餐

唔好理我係咩人, 總之我就唔係地球都市人, 異常舉動由食早餐開始.....


我係一個會預時間起身, 係屋企煮早餐兼食埋先出門口嘅人, 呢個習慣已經維持咗差唔多都有10年喇~ 對都市人嚟講, 有呢個習慣已經好奇咖喇~ 如果大家再知道我食咩早餐, 就會更加想知道我係邊度嚟咖喇.......


我嘅早餐有中, 西式同季節之分~
天冷, 中式: 蘋果+豆奶薑汁麥皮, 唔好誤會我係食一包包沖粉嗰啲喎! 我係食要煮到杰身嗰隻咖~ 食完呢個早餐, 無論外面天氣幾多度, 個身都係會滴住汗咁出門口咖~

天熱, 中式: 蘋果+豆奶綠茶麥皮, 都係要食要煮嗰啲, 因為沖粉嗰啲太稀唔好食! 天熱通常都有太陽, 食返啲綠茶美白啱啱好~

天熱, 西式: 蘋果+自製綠茶乳酪伴cereal, 係喎! 你冇睇錯喎! 我真係係屋企自己整乳酪咖~ 零技術, 因為複雜嘢我唔識搞! 夏天食呢個一流, 幫身體降溫同美白完先出街~

呢3個ABC早餐就陪咗我近10年喇~ 其實......1日3餐, 我最鍾意就係食早餐咖喇! 唔食過先出街, 我嗰日就係好唔開心咖喇~

食早餐, 仲要食埋呢類早餐嘅人, 我諗地球都應該冇幾多個, 仲要維持咗近10年.......希望大家唔好"奇"視我啦......

註: 相片後補

沒有留言:

發佈留言