2011/03/28

木瓜眉豆扁豆湯

我都唔知點解一年四季我啲皮膚都咁乾, 但係身體裡面呢就有啲中醫所講嘅"內濕", 真係煩! 袪濕之餘又要幫皮膚補濕.....OK~ 咁就成就咗今日呢個既滋潤又袪濕嘅木瓜湯喇~ 是日湯譜 - 木瓜眉豆扁豆湯


材料 (左起順時針): 淮山, 蜜棗, 冬菇, 眉豆扁豆, 紅蘿蔔, 青木瓜


木瓜可以滋潤皮膚, 眉豆扁豆可以健脾去濕; 我知有好多人都唔鍾意木瓜, 覺得佢有種特別味道, 不過因為我用咗全青木瓜, 同埋冬菇, 煲起上嚟冬菇味大過一切~ 其實煲湯最好就係用全青木瓜, 揀嘅時候, 要成個瓜表皮係青色, 唔好有黃, 黃即係熟囉~ 同埋要一啲長身嘅, 因為長身即係公, 少啲核~ 我今次啲冬菇超大隻, 煲成上嚟冬菇味大過一切, 大家都可以菇多啲冬菇去蓋過木瓜味咖~

步驟:
1. 冬菇洗淨浸軟, 留起冬菇水, 備用

2. 眉豆扁豆略浸, 淮山, 蜜棗洗淨

3. 青木瓜, 紅蘿蔔清淨去皮, 切大塊

4. 所有材料放入煲, 下凍水, 煲滾起計煲2小時即可~ (我未水滾, 所以較3小時)

沒有留言:

發佈留言